Subject: Ohtlikud jäätmed riigimaanteel
From: "Jana Suurthal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 23:11:59 +0300

Lp Transpordiamet

Rae Vallavalitsusele laekus Häirekeskuse kaudu teavitus, et Rae vallas
Peetri külas Tartu maantee ja Mõigu tee ristmikul (2
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T20) on maha kallatud suur hulk patareisid.

17.04.2025 teostatud ülevaatuse käigus selgus, et Tartu maanteel, suunaga
linna poole, täpselt valgusfoori ees, teeserval piirde juures on kümneid
ja kümneid patareisid. Võimalik, et osa neist on ka kraavi veerenud.

Kuivõrd jäätmete asukoht oli sisuliselt keset tihedat liiklust ja
jalakäijal ohutut ligipääsu antud kohale ei ole,  ei olnud võimalik endal
koheselt sekkuda ja neid kokku korjata.

Kuivõrd tegemist on ohtlike jäätmetega, mis kujutavad endast lekkides
keskkonnaohtu, palume Transpordiametil korraldada viivitamatata jäätmete
kokkukorjamine, sh kontrollides võimalusel ka kraaviperve ja kraavipõhja.

Edastan aerofoto ja kaardi täpse asukohaga (punane triip piirde ääres).

Lugupidamisega

Jana Suurthal
Järelevalvespetsialist
Järelevalveamet
Rae Vallavalitsus
Mobiil: +372 56261216
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.